日本橋濱町Weblog(日々酔亭)

Quality Economic Analyses Produces Winning Markets

今年の桜は見事でした!@人形町浜町、隅田川テラスあたり

今年の桜は一気に咲いて、見事な咲きっぷりを見せてくれた。

Sumida River Terrace is a cherry blossom viewing spot

Sumida River Terrace is a cherry blossom viewing spot

隅田川テラスは桜の花見所

本当に見事でした。」

This year's bloom was spectacular.

This year's bloom was spectacular.

今年の咲きっぷりは見事でした

人形町・浜町、隅田川テラスのいろいろなところの写真が混ざってますが、どれも見事です。

Cherry blossoms on Ningyocho Street were also magnificent.

Cherry blossoms on Ningyocho Street were also magnificent.

人形町通りの桜も見事でした

本当に綺麗でした。

This year's cherry blossoms were magnificent.

This year's cherry blossoms were magnificent.

今年の桜は見事でした。

また来年もよろしくおねがいします。

ブログランキング・にほんブログ村へ